Medtronic
  • 0 empleos activos (ver)
Publicado
enero 17, 2020
Ubicación
Santiago de Chile
Tipo de empleo

Descripción

Purpose of the position

Provide an optimal telephone and face-to-face service to all company clients, both internal and external, collaborating with the various areas of the company.

Responsibilities of the position

  • Telephone and Face-to-face Attention to internal and external Customers.
  • Administration, control and surrender of petty cash.
  • In charge of controlling, sending and receiving correspondence both internal (office) and external (outside the region and / or outside the country) Bids, invoices, credit notes, documents in general.
  • Responsable por la gestión, carga y control de saldos en tarjetas de alimentación.
  • Responsable de la administración del seguro de salud.
  • Responsable de recepción, registro y entrega de cheques de pacientes.
  • Preparar provisiones del área y distribuir facturas para la correcta contabilización.
  • Cotizar y coordinar compras y trabajos con nuestros proveedores.
  • Encargada de la administración y control de artículos de oficina, compras de insumos de aseo y cocina.
  • Encargada de recepcionar cheques y boletas de garantía enviados por los clientes, para el posterior registro y entrega a cobranzas.
  • Administrar el servicio de radio taxis.
  • Administración de reloj control y emisión de reportes mensuales.
  • Apoyo administrativo al Departamento de Recursos Humanos.
  • Coordinación de actividades tales como inducciones, cumpleaños. Etc..
  • Otras funciones inherentes al cargo.

Requirements of the position

  • Technical studies
  • English intermediate level
  • 2 years experience in secretarial and customer service positions.
  • Intermediate MS Office handling
  • Knowledge of Microsoft applications: Excel (intermediate), Word (intermediate), PowerPoint (basic) and Outlook (basic)
  • Basic knowledge of accounting documentation.

Empleos similares

Comprador C, Santiago de Chile   Santiago Nuevo
marzo 26, 2024
Ir al contenido