Medtronic
- 0 empleos activos (ver)
Descripción
Purpose of the position
Provide an optimal telephone and face-to-face service to all company clients, both internal and external, collaborating with the various areas of the company.
Responsibilities of the position
- Telephone and Face-to-face Attention to internal and external Customers.
- Administration, control and surrender of petty cash.
- In charge of controlling, sending and receiving correspondence both internal (office) and external (outside the region and / or outside the country) Bids, invoices, credit notes, documents in general.
- Responsable por la gestión, carga y control de saldos en tarjetas de alimentación.
- Responsable de la administración del seguro de salud.
- Responsable de recepción, registro y entrega de cheques de pacientes.
- Preparar provisiones del área y distribuir facturas para la correcta contabilización.
- Cotizar y coordinar compras y trabajos con nuestros proveedores.
- Encargada de la administración y control de artículos de oficina, compras de insumos de aseo y cocina.
- Encargada de recepcionar cheques y boletas de garantía enviados por los clientes, para el posterior registro y entrega a cobranzas.
- Administrar el servicio de radio taxis.
- Administración de reloj control y emisión de reportes mensuales.
- Apoyo administrativo al Departamento de Recursos Humanos.
- Coordinación de actividades tales como inducciones, cumpleaños. Etc..
- Otras funciones inherentes al cargo.
Requirements of the position
- Technical studies
- English intermediate level
- 2 years experience in secretarial and customer service positions.
- Intermediate MS Office handling
- Knowledge of Microsoft applications: Excel (intermediate), Word (intermediate), PowerPoint (basic) and Outlook (basic)
- Basic knowledge of accounting documentation.