Entel Call Center
  • 0 empleos activos (ver)
Publicado
mayo 6, 2020
Ubicación
San Joaquín
Tipo de empleo

Descripción

DESCRIPTION

We are Entel Empresas de Contact Center. Our purpose is to help transform the user experience, integrating technologies, processes and close people, contributing to the development of your business and society.

We look for people who feel like their client, who inspire and mobilize, leading changes with excellence in their results.
At Entel Call Center we all take care of ourselves!

What are we looking for? We are looking for people who want to work in TELEWORK mode (from home) in one of our CUSTOMER services.

You work 45 hours a week from Monday to Sunday 5x2 (two days off a week). The schedules will be distributed in shifts within the following time band as general availability:

Time Band: 8:00 a.m. to 9:00 p.m. (general availability)
Net income: $ 363,000 approx.

The work is in TELEWORK mode, that is, from the comfort of your home. To do this, you must have a stable Internet connection at home, your own computer (it can be a notebook or desktop PC) and it must be connected to a fixed network point during work hours.

Requisitos:
• Mayores de 18 años.
• Enseñanza media completa.

Beneficios:
• Ser parte de una importante empresa con excelente ambiente laboral e infraestructura.
• Capacitación constante y reales posibilidades de proyección laboral.

CAPACITACIÓN: En caso de ser seleccionado/a, debe tener disponibilidad para participar de una capacitación en modalidad E-Learning ONLINE cuya duración es de 80 hrs cronológicas aprox. Puede existir la posibilidad de ir algunos días a capacitarse de forma presencial en las dependencias del call center (esto se informará en el transcurso de la capacitación).

*El proceso de selección será en su totalidad online, se enviará un link a su correo para registrarse y grabar video entrevista. Se realiza a través de AIRA - plataforma de reclutamiento diseñado para mejorar tu experiencia de postulación.

Principales responsabilidades:
• Recibir llamadas telefónicas de clientes o usuarios.
• Entrega información con respecto a consultas, solicitudes y reclamos.
• Orientación y asesoría sobre los productos o servicios contratados o nuevas contrataciones.

Principales exigencias del puesto:

• Manejo de PC y herramientas. Manejo de sistemas operativos Windows, Office e Internet.
• Comunicación vía mail y llamados.

Consideraciones a tener en cuenta:

• The building is suitable for people with reduced mobility.
• The building has adapted bathrooms for people with reduced mobility.

Apply!
In case you need a reasonable accommodation, please do not forget to clarify it in your application.

Ir al contenido